شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۷
کد خبر: ۱۴۰۷۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶

دوره آموزشی سایت پرس بدون کد نویسی در فرهنگسرای رسانه

دوره آموزشی سایت پرس بدون کد نویسی به صورت کاربردی و پروژه محور در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
دوره آموزشی سایت پرس بدون کد نویسی به صورت کاربردی و پروژه محور در  فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل فرهنگ و هنر ، دوره آموزشی سایت پرس بدون کد نویسی به صورت کاربردی و پروژه محور در فرهنگسرای رسانه با حضور حميدرضا خراساني، پنجشنبه‌ها ساعت ١٥-١٣برگزار می‌شود.

اگر مدت‌ها در آرزوی داشتن یک سایت هستید ولی نمی‌دانید از کجا شروع کنید، در این دوره کاملا کاربردی سایت خود را گام به گام می‌سازید و تمام امکانات لازم را به آن اضافه می‌کنید.

در این دوره به معرفی و کاربرد انواع CMS های طراحی سایت ،آموزش خرید هاست و دامنه برای شروع طراحی سایت ،آموزش راه اندازی سایت با وردپرس، معرفی قالب و افزونه‌های کاربردی در طراحی سایت ،شروع طراحی سایت با یک پروژه کاملا حرفه‌ای، معرفی سایت‌های مختلف برای گرفتن ایده و الگوهای جذاب، آموزش راه اندازی فروشگاه آنلاین با امکانات مختلف، ساخت عضویت پولی، افزودن پنل پیامکی به سایت، آموزش ساخت انواع فرم‌های پیشرفته(فرم تماس، فرم گرفتن اطلاعات کاربران و چندمرحله‌ای) ، آموزش نحوه گرفتن پشتیبان از سایت و انتقال سایت به دامنه وهاست دیگر، پرداخته می‌شود.

فراگیران پس از اتمام دوره‌های آموزشی مفتخر به دریافت گواهی‌نامه پایان دوره آموزشی از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و حضور در این کلاس به فرهنگسرای رسانه واقع در پاسداران خیابان گل نبی خیابان ناطق نوری میدان قبا جب آتش نشانی مراجعه کنند وبرای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳- ۲۲۸۸۸۷۸۲بگیرند.

نظر شما